luni, 27 decembrie 2021

Cică: ”Iarna e frumoasă”

 Am auzit de multe ori și multe persoane care spun că ”Iarna e frumoasă”.

Aiurea! Aiurea de tot!

De câte ori trebuie să spun ca să-i fac pe unii să recunoască faptul că iarna e frumoasă DOAR în poezie și în fotografie. În rest, iarna e urâtă. Dar urâtă de tot. Totul e întunecat, totul e cenușiu, frig, ceață, ploaie, mâzgă și nămol pe jos, haine grele, boală, picioare și mâini rupte, trafic îngreunat, etc, etc, șamd.

Și... asta ca să fiu indulgent. Sunt mult mai multe argumente contra de adus. Mult mai multe decat pro.

Nu mai zic de poze. Până la urmă, nici pozele nu prea ies bine.

Ce să mai zic de drumeții? Mi-e și frică să mai plătesc cazare iarna, când știu că urmează ceață și toate celelalte.

Și cum spuneam în postarea anterioară, am fost la munte. Și... a plouat. Nici nu mă așteptam la altceva.

Totuși am urcat la Cota1400 în Sinaia, gândindu-ne că vom face o drumeție. Aiurea! Ce drumeție pe ceață? Ți se și taie pofta de urcuș.

Iată câteva poze de atunci.




















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii pertinente