miercuri, 23 noiembrie 2022

Ciocanu Sirnea

 Prin 2021 Vali a avut niste vouchere de vacanta. Spre sfarsitul anului era pericolul sa le pierdem pentru ca isi pierdeau valabilitatea. Ce ne-am gandit noi? Hai sa vorbim la o pensiune undeva, sa le propunem sa le dam atunci voucherele si sa venim anul viitor cand vom putea. Si... asa am facut. 

Am gasit la Pensiunea Serafin din Ciocanu. Superba locatia. Noi am mai facut cateva concedii la Sirnea, dar pe vremea aceea nu exista pensiunea Serafin. 

Oricum, nu ne-a parut rau ca am ales locatia aceasta. A fost superb. Ce a fost mai greu pentru noi a fost ca nu reuseam sa gasim o perioada in care sa putem merge. 

Si... am tot amanat, pana cand, pe 2 Septembrie 2022 am reusit sa ajungem acolo. 

Si, cum eu sunt Omul Care Aduce Ploaia, nici nu ne asteptam la altceva, decat sa ne facem concediu pe ploaie. 

Of! Dupa ce ca concediul e din bucati, mai e si pe ploaie. 

CSF? N-ai CSF!



















































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii pertinente