luni, 7 august 2017

Iphiclides podalirius

Am avut odata un necaz. Multiplu.
Mergand prin parc de dimineata, spre serviciu, am intrat in pana de timp. Adica aveam prea mult timp la dispozitie. Grav. Foarte grav. Cum sa ajung prea devreme la serviciu? Trebuia rezolvata urgent aceasta pana. Deci, m-am dat jos de pe bicicleta. Hopa! Alta pana. Pana de raze de soare. Cadeau peste mine. Caldute, placute. Cum sa le suport? M-am dus catre ele, ca sa vad cum pot rezolva si pana asta. Si... colac peste pupaza, alta pana. Pana de Cosmos galben. Multe, foarte multe flori Cosmos galbene. Iata-ma intr-o situatie foarte foarte neplacuta, ce trebuia rezolvata urgent. Spre bucuria si salvarea mea, am avut la mine aparatul de pozat, cu care am rezolvat toate cele trei groaznice pene.
Și... de cativa ani ma tot ratacesc prin Cosmos. Adica in parcul Tineretului, dinspre Polivalenta spre Sincai, este o tufa de COSMOS. In drum spre serviciu, dimineata, m-i se pune pana la bicicletă tocmai in dreptul acestei tufe. Ce sa fac? Opresc, că n-am încotro.....Nu trebuie sa astept mult. Vin singuri voluntari care sa ma ajute ....

Iphiclides podalirius

Sau fluturele acela simpatic, căruia i se spune ”Coada rândunicii”.








Un comentariu:

  1. Ce salut cu drag 1Q-le.
    Deși am văzut multe fotografii realizate de tine și stiu cam la ce să aștept, nu știu cum se face că ai reușit din nou să mă uimești. Și de data aceasta sunt în ipostaza de a afirma că ai fotografii cu un mesaj cald, care bucura privirea și inima. Dar, așa cum te-am obișnuit am o fotografie preferată, și anume a doua. Îmi este greu să îți spun în puține cuvinte ce îmi transmite însă fluturele pare atât de firav încât te lasă fără cuvinte.
    Și inevitabil, mi-a apărut o frază în minte pentru acest frumos Iphiclides podalirius: "Și el.....s-a pierdut în cosmos".

    RăspundețiȘtergere

Comentarii pertinente