duminică, 2 aprilie 2017

Vagoane

Abandonasem blogul. Nu stiu de ce. Poate datorita feisbucului, pe care se posteaza mai usor.
Totusi superficialitatea de acolo ma dezgusta.

Si daca ma gandesc mai bine, am creat blogul doar pentru cei dragi mie. Doar pentru cei carora le face placere sa ma vada, sa-mi vada pozele, sa-mi fie aproape. Si pentru cei a caror companie ma incanta.

Ce mai tura-vura. Incet-incet, voi relua postarea pe blogul personal si voi subtia postarile pe feisbuc fara sa fac anunturi pe acolo. Astfel imi vor ramane doar prietenii adevarati.

Voi incepe noile postari cu imaginile facute impreuna cu Danut intr-o zona uitata de lume. Un cimitir de vagoane. Cred ca sunt vagoane abandonate acolo de cel putin 30 de ani. Unele sunt aproape rasturnate, altele au lemnul de pe ele atat de putred incat cu frica poti păși pe acolo. De fapt am si trecut cu piciorul prin podeaua unui vagon (are Danuț poze cu mine scufundat in podea).

Hai totusi sa las vorbăria si sa postez imaginile.

(Nu va sfiiți sa faceți comentarii, să spuneti care imagine va place sau sa dati sugestii. Toate acestea vor fi apreciate si imi vor fi de folos pe viitor, pentru a-mi imbunatati tehnica)

 1.

 2.

3.
 4.

 5.

 6.

 7.

 8.

 9.

 10

 11

 12

 13

 14

 15

 16

 17

 18

 19

 20

 21

 22

 23

 24

 25

 26

 27

 28

 29

 30

 31

 32

 33

 34

 35

36


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii pertinente